Bilde fra: http://newsroom.fb.com/products/

Facebookkurs for annonsører

Dette er vårt mest etterspurte kurs for tiden, så vær tidlig ute med påmelding. Det er begrensede plasser, så førstemann til mølla gjelder.

Finnes det mer effektive måter å nå nye kunder på via sosiale medier? Eller eksisterende kunder? Hvordan finner vi akkurat de vi ønsker å nå? Hvordan kan nettsiden tilrettelegges for optimal bruk av data på Facebook? Utnytter du data kreativt på tvers av Facebook og andre annonser? Disse og mange andre spørsmål vil vi hjelpe dere å finne svaret på i dette Facebookkurset.

Du vil få en grundig innføring i et nyttig strategiverktøy for å planlegge innhold. Å ha en strategisk tilnærming til innholdproduksjon er viktig. Har du tenkt over hvor avgjørende for utfallet det kan være å ha med sosiale medier i en krisehåndteringsstrategi? Vi går også gjennom basic tips og triks for å tiltrekke deg en relevant målgruppe med smart bruk av data.

Vi tar utgangspunkt i at dere vet noe om hva det dreier seg om, men ønsker dere enda et steg videre. Kursdeltakerne forventes å ha tilgang til business manager. Det vil i forkant av kurset sendes en forklaring på hvordan man gjør dette og vi er disponible til å bistå med nedlastning av dette i forkant, så ikke fortvil om du ikke har brukt det tidligere.

Pris: 4.750,- inkl. kurspresentasjon, strategiverktøy og lunsj
Påmelding: siri@koogco.no eller telefon: 404 54 855

Program:

Grunnleggende innstillinger på siden

  • Tone of voice, logo, bilde, link
  • Bilder og video – Organisk, fortjent og betalt trafikk
  • Optimal tidsinnstilling av innleggene

Nøkkelen til digital suksess

  • Definere mål i sosiale medier
  • Kjennskap til målgrupper og medier
  • Strategisk tilnærming til innholdet
  • Påvirkningsteknikker i sosiale medier
  • Kreativitet i innholdet
  • Hvordan måle aktiviteter i SoMe?

Finn ditt publikum: Segmenteringsmuligheter

  • Bruk av pixler
  • Bruke egne kunder
  • Interessesegmentering
  • Geosegmentering
  • Segmentere på organiske poster
  • Ekskludering

Kundeservice/krisehåndtering – to sider av samme sak?

Nettsiden i sammenheng med sosiale medier

  • Bruk av URL
  • Muligheter med bruk av pixler
  • Innhold på nettsiden eller i Facebook sitt univers/Canvas

Skriv en kommentar

Laster