Lær hvordan kunstig intelligens kan optimalisere kampanjer, forbedre målretting og levere imponerende resultater. Utforsk fremtiden for markedsføring i dag.
Bli inspirert av NOR-WAY Bussekspress’ kundecase og oppdag hvordan du kan oppnå lignende resultater gjennom en strategisk bruk av Google Ads.
Hvordan kan Ettsøk Strategien, altså felles økt fokus på SEO og SEM, hjelpe din bedrifts resultater? Bli mer synlig og få flere salg.
Et dataskapt menneske er ikke omtalt i lovverket og kan derfor brukes fritt i stedet for retusjerte, ekte modeller. Dette skaper problemer.
1. parts data er avgjørende for at annonsene dine skal vises til brukere med Safari og Firefox. Uten 1. parts data mister du 50 % av norske internettbrukere
Utfasing av tredjepartsdata i digital markedsføring er en realitet. Over halvparten av norske brukere har slått av for innsamling av denne type data.
Alle som jobber med digital markedsføring trenger brukerdata. Det er viktig å administrere samtykkene så smart lovverket tillater.
Bli bedre til optimalisering av kampanjer og ta gode evalueringer under kampanjeperioden.
Kom i gang med markedsføring på Pinterest. Her kan bedriften din bygge merkekjennskap – både gjennom organisk innhold og betalt annonsering.
Har din nettbutikk kun hatt DCO markedsføring? Med IOS14 på plass og Googles cookieless sporing må du fokusere mer på innhold!
Smarttelefonene har endret vår adferd som forbrukere og konkurransen blir bare tøffere og tøffere. Utnytter du dine tildelte mikroøyeblikk?
Benytt deg av dynamisk annonsering på Snapchat. Dynamic Ads gjør det enklere å vise relevante annonser for målgruppen din.
Hvordan få kunden til å foreta et kjøp på nettsiden din. Ved å fokusere på alle behovene vi har ved en kundereise kan du få flere salg.
Oppdag de grunnleggende prinsippene for hvordan vi jobber med ROAS modellering og konverteringsoptimalisering i digital markedsføring.
Mange annonsører med dype lommer velger likevel å banke inn budskapet ved hjelp av høye budsjetter, fremfor å fortjene oppmerksomheten.
Flere bedrifter retter sitt fokus på brandrelasjoner til kundene sine. Vi kommer med tips om hvordan du kan gjøre det samme effektivt.
Finn ut hvordan din bedrift kan dra nytte av økt fokus på ROAS og maksimere avkastning på investert mediebudsjett.
Søk er i ferd med å gå fra vanlig tekst til en mer visuell opplevelse. Dette gjør at vi i større grad får tilgang til informasjon om hva vi ser.
© KO OG CO 2023
Som et reklame- og mediebyrå hjelper vi deg og din bedrift med produksjon av godt innhold og riktig plassering. Er du på jakt etter en samarbeidspartner som forstår at engasjerende reklame driver trafikk til nettsiden din, og hva som skal til for å konvertere mest mulig av denne trafikken til salg? Ta kontakt for å høre om hvordan vi hjelper våre kunder med å nå deres mål, eller kom innom for en hyggelig kaffe på Rodeløkka!