For å lede folk til innholdssiden ble det utviklet et eget kampanjekonsept, som siktet på å vekke folks nysgjerrighet. Her ønsket vi å vise at du ikke er alene i å slite med å sette deg inn i “alt dette med” salg og kjøp av bolig. Dette ble publisert som print og display-ads.
I tillegg produserte vi en taktisk kampanje til sosiale medier, bestående av en rekke “teaser”-klipp fra videoserien.
Kampanjen gikk totalt over 12 uker og har bidratt til et totalt merkevareløft på 12,3 prosent gjennom perioden. Den oppnådde en gjennomsnittlig video viewability på 79,3 prosent med solide 3,8 millioner videoavspillinger. Kjøpsintensjonen til PrivatMegleren økte med sterke 4,3 prosent gjennom kampanjeperioden.
Konsept og kampanje er produsert av KO OG CO.
Artikler er produsert av Nordstjerna.
Videoserien er produsert av Fremantle.